Näin vakuutuksiani viimeaikoina kilpailuttaneena pyrkii Fennian viimepäivien TV-mainokset lähinnä naurattamaan. Mainoksissahan irvaillaan jonotusviesteille ja tarjotaan nopeaa asiakaspalvelua mikä sinänsä kuulostaa hienolta ja hyvältä mutta on kovin kaukana todellisuudesta.
Siinä missä Pohjolan, Tapiolan ja IF:n asiakaspalvelunumeroihin pääsi soittamalla lävitse nopeasti, oli nimenomaan Fennia se puulaaki jonka numerosta sai kuunnella minuutti toisensa jälkeen taukomusiikin pimputtelua ja lupailua siitä että kohta palvellaan. Ja oikeastaan mikään ei ole niin ärsyttävää kuin viesti joka minuutin välein kertoo naiivilla äänensävyllä sen että asiakaspalvelijat ovat varattuja ja että teitä palvellaan hetken kuluttua.
Siis kuvitteleeko viestinlaatija todella että minä epäilen asiakaspalvelijoiden ihan vain vittumaisuuttaan viivyttelevän vastaamista ja en osaa aavistaa ihan itse sitä että ovat varattuja. Ja uskooko viestin laatija todella sen että uskon lupaukset nopeasta palvelusta hetken päästä sen jälkeen kun hetkeä on lupailtu 10 minuutin ajan. Jos on ruuhkaa ja täytyy soittaa jonotusääntä niin soittakaa sitä jonotusääntä mutta kiitos älkää pitäkö asiakasta idioottina.
2007-04-24
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment