Julkinen liikenne osaa olla täynnä ristiriitaisia signaaleja.
Toisaalta kannustetaan työsuhdelippuun ja ruuhkattomaan liikenteeseen, toisaalta taas matkaaja saa huomata sen että tämän ~2-3000 työntekijän itähelsinkiläisen teollisuusalueen paikallislinjan vuoroväliä on sitten tiputettu 10 minuutista 20 minuuttiin jonka johdosta juna-metro-aikataulutuksen pettäessä worst-case odotteluaika Hertsikassa alkaa jo lähennellä yksistään sitä aikaa mikä menee työmatkaan omalla autolla Hämeenlinnanväylän ja Ykköskehän aamuliikenteen kautta ajellen... Todella kannustavaa..
Mitä riemua on halvasta bussilipusta jos sen ansiosta normaalin työpäivän vapaa-ajasta vähintään 1/8 hukkaantuu ylimääräiseen työmatkaan ??
Ja.. Kenen idea on se että Hertsikan metroasemalta löytyy kyllä pari-kolme joukkoliikenteen helppousmainosta, keskustan mainoskartan mutta ei yhtään itähelsingin linjakarttaa josta voisi tarkastaa sen menisikö joku muu bussi edes siedettävänläheltä vai seisonko paikoillaan kuin täi tervassa...
Why I Don’t Convert My Raw Images To DNG
1 day ago
No comments:
Post a Comment